[ Pobierz całość w formacie PDF ]

ciwko komuchom i oszo³omom ), do NATO i Unii Europejskiej ( dla
dobra Polski i w obronie przed Moskw¹ ). Przy okazji mamy te¿ do
czynienia z promocj¹ typowo masoñskiej wizji demokracji - b¹dxcie
bierni, nie bierzcie spraw w swoje rêce, zdajcie siê na polityków i
urzêdników, to oni s¹ uprawnieni, kompetentni itp., itd.
Wierzbicki po latach manifestowanego  p³yniêcia pod pr¹d nagle
zaczyna zachowywaæ siê jak typowy  poputczik (jeden z dziennika-
rzy mianem  poputczików okreSla³ rotarian jako tych, którzy w ja-
kimS sensie s¹ na us³ugach masonerii) i to swego rodzaju  supero-
poputczik bo s³u¿¹cy na kilku frontach (masoneria, Unia WolnoSci,
NATO, Unia Europejska). A mo¿e jest on takim sobie zwyk³ym  po-
putczikiem ? Mo¿e jest to po prostu jeden i ten sam front?
139
Czy marzenia Wielkiego Mistrza s¹ bliskie realizacji?
Do 1994 roku masoneria w Polsce nie przyznawa³a siê do tego, ¿e
jej celem jest stworzenie jednego Swiatowego pañstwa, w którym
rz¹d objêliby masoni. W 1994 r. ukaza³ siê nr 3/4  Ars Regii (dato-
wany na 1993 r.), w którym opublikowano programowy dokument
masonerii polskiej pt.  Przes³anki i wytyczne ustrojowe , dokument,
który powsta³ w czasie trwania II wojny Swiatowej. Dowiadujemy siê
z niego, ¿e wszelkie z³o na Swiecie bierze siê st¹d, i¿ jest wiele suwe-
rennych pañstw, wiele narodów, opcji Swiatopogl¹dowych. Ta ró¿no-
rodnoSæ le¿y, wed³ug masonów, u pod³o¿a wszelkich konfliktów, jest
te¿ bezpoSredni¹ przyczyn¹ kryzysów gospodarczych i braku szyb-
kiego, harmonijnego rozwoju i postêpu ludzkoSci. Nale¿y zatem,
stwierdzaj¹ masoni, powo³aæ  Rwiatowy Zwi¹zek Pañstw i Wspólnot
Narodowych , których by³by  wyposa¿ony w nadrzêdn¹ suweren-
noSæ z w³asn¹ egzekutyw¹ . Ograniczenie suwerennoSci poszczegól-
nych pañstw oraz uprawnienia jakie otrzyma³by ten nowy twór mia-
³yby taki charakter i zakres, ¿e mo¿na by w istocie, mówiæ ju¿ tylko o
jednym pañstwie obejmuj¹cym ca³¹ kulê ziemsk¹..
W  Wolnomularzu Polskim nr 5 (bez daty wydania), który uka-
za³ siê gdzieS na pocz¹tku 1995 r. znalexæ mo¿emy bardziej aktual-
ny materia³ dotycz¹cy tego zagadnienia - artyku³ Zbigniewa Gerty-
cha pt.  O humanizm uniwersalny . Czytamy w nim, miêdzy inny-
mi:  W latach szeSædziesi¹tych idea Swiatowego Rz¹du, Parlamen-
tu i Konstytucji otrzyma³a poparcie od noblistów, by³ych prezyden-
tów, premierów, ministrów, Swiatowej s³awy naukowców, finansi-
stów oraz przedstawicieli organizacji pozarz¹dowych (...) WSród
nich znajduje siê 10 osobistoSci z Polski. Przypad³ mi zaszczyt byæ
tak¿e cz³onkiem Tymczasowego Parlamentu Rwiata. W 1968 roku
Konwent Rwiatowej Konstytucji obraduj¹cy w Szwajcarii i w Niem-
czech podj¹³ pracê nad Konstytucj¹ Rwiata. W 1977 roku opraco-
wany projekt Konstytucji dla Federacji Rwiata podpisa³o kilkuset
140
uczestników. Od tego czasu mia³y miejsca miêdzynarodowe spo-
tkania, które przemieni³y siê w Tymczasowy Parlament Rwiata.
Pezetperowskim prominentem by³ w latach 1955-1990 Zbi-
gniew Gertych pose³ na sejm w latach 1957-65 i 1980-1985, wi-
cemarsza³ek sejmu w latach 1982-1985, wiceprezes Rady Mini-
strów w latach 1985-1987, cz³onek Centralnej Komisji Kontroli
Partii w latach 1975-1981, nota bene, tak¿e cz³onek masoñskiego
Tymczasowego Parlamentu Rwiata - inicjatywy maj¹cej stanowi
wstêp do powo³ania Rz¹du Rwiatowego.
Gertych stwierdza te¿, ¿e w 1978 r. powsta³o stowarzyszenie Fe-
deracja Rwiata, a obecnie prace jego cz³onków koncentruj¹ siê na
udoskonalaniu projektu Konstytucji Rwiata oraz na realizacji pod-
stawowego celu  poprzez ratyfikacjê przez rz¹dy i parlamenty,
prace przygotowuj¹ce wybory Swiatowego parlamentu i utworze-
niu Swiatowego rz¹du.
Zauwa¿ymy, tak na marginesie, ¿e masoni, którzy maj¹ pe³ne
usta demokracji, którzy mówi¹ nawet  nie ma masonerii bez de-
mokracji, nie ma demokracji bez masonerii tworz¹ sobie Swiato-
w¹ konstytucjê, powo³uj¹ Swiatowy parlament, ustalaj¹ przysz³y
kszta³t Swiata ignoruj¹c ca³kowicie wolê spo³eczeñstw. Có¿ to za
demokracja? Có¿ to za parlament, który de facto, powo³uje sam
siebie? ChrzeScijañska demokracja to demokracja, której pole
dzia³ania zakreSla (i ogranicza) prawda i dobro. Masoñska demo-
kracja to, jak wynika z tego, co mówi¹ i robi¹ masoni, demokra-
cja, w której podmiotem s¹ wy³¹cznie sami masoni?
W jaki sposób masoneria chce doprowadziæ do powstania jed-
nego Swiatowego pañstwa? Z masoñskich dokumentów wynika-
³oby, ¿e nie ma to byæ proces rewolucyjny lecz ewolucyjny. Z
 Przes³anek i wytycznych ustrojowych dowiadujemy siê, ¿e
 Rwiatowy Zwi¹zek Pañstw powinien sk³adaæ siê z niewielkiej gru-
py pañstw najpotê¿niejszych oraz kilku potê¿nych bloków (federa-
cji) pañstw mniejszych .
141
Pierwszym etapem tej ewolucji mia³by zatem byæ proces integra-
cji pañstw mniejszych w pewnego rodzaju  nadpañstwa . W czasie
II wojny Swiatowej masoni polscy uwa¿ali, ¿e w Europie powinny
byæ trzy takie  nadpañstwa : Zwi¹zek Sowiecki, jakaS wspólnota
pañstw zachodnich i Blok Pañstw Rrodkowo-Europejskich obejmu-
j¹cy: Polskê, Czechos³owacjê, Wêgry, Austriê, pañstwa ba³kañskie,
Rumuniê, Turcjê i pañstwa skandynawskie z Finlandi¹.
DziS wiedzieliby, jak wszystko na to wskazuje, ju¿ tylko dwa ta-
kie organizmy - coS na kszta³t Zwi¹zku Socjalistycznych Republik
Radzieckich (czy, jak kto woli, Wspólnoty Niepodleg³ych Pañstw)
i Zwi¹zku Socjalistycznych Republik Europejskich (czy jak kto wo-
li, Unii Europejskiej).
Unia Europejska jest g³Ã³wnym przedmiotem zainteresowania ma-
sonerii polskiej. Mo¿na powiedzieæ, z perspektywy roku 1999, ¿e
wszystkie dzia³ania tak polskich  szkotów jak i  francuzów podej-
mowane przez nich w drugiej po³owie XX wieku by³y, i s¹ skupione,
faktycznie, na prowadzeniu do powstania tego  nadpañstwa .
Po pierwsze, przygotowaniu do tego mia³o s³u¿yæ zbudowanie
w Polsce odpowiedniego (okr¹g³osto³owego) uk³adu politycznego
i gospodarczego, uk³adu takiego, który, ze swojej istoty, by³by tyl-
ko i wy³¹cznie odskoczni¹ - bram¹ do Unii Europejskiej.
Po drugie, stworzenie wSród polskojêzycznych elit i, o ile to mo-
¿liwe, wSród ca³ego spo³eczeñstwa prounijnej intelektualnej, oby-
czajowej, kulturowej, atmosfery - swego rodzaju ideologii, a na-
wet, mo¿na by powiedzieæ, religii Unii Europejskiej.
Po trzecie, swego rodzaju spacyfikowanie - zepchniêcie na margi-
nes, oSmieszenie, wyciszenie, zredukowanie wszelkich autorytetów i
Srodowisk antyunijnych i niedopuszczanie do powstania nowych.
Po czwarte, dokonanie takich przekszta³ceñ w polskiej gospodar-
ce, prawodawstwie (w pierwszym rzêdzie doprowadzenie do uchwa-
lenia odpowiedniej konstytucji, co ju¿ siê sta³o), strukturze pañstwa,
kulturze (tak¿e w mass mediach), szkolnictwie, religijnoSci (a wiêc [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szamanka888.keep.pl